Daar gaan we dan! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Thailand Groep - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Thailand Groep - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan!

Door: Thailand Groep

Blijf op de hoogte en volg Thailand Groep

30 Juni 2012 | Oostenrijk, Wenen

Dan is het toch echt zo ver, we vertrekken met z'n allen voor een maandje Thailand! Vanochtend allemaal de laatste dingen gecheckt en gepakt en voor het laatst thuis ontbeten! Om 11uur hebben we ons verzameld bij Marte samen met onze ouders! Daar hebben we de laatste dingen uitgewisseld en nog lekker koffie/thee gedronken met een heerlijk gebakje erbij! Toen was het toch echt tijd richting Almelo station te gaan! Op het station wachtte Marcel (Sabines oom en onze reisleider)! Daar hebben we als laatste afscheid genomen van onze ouders en alle anderen die ons kwamen uitzwaaien! Dan besef je dat je iedereen toch wel gaat missen een maand lang! Eenmaal in de trein zat de stemming er al goed in, we hebben met zn allen lekker wat gegeten om wat kilo's bagage kwijt te raken! Natuurlijk kon Sabine het voor de verandering niet laten aan eten te denken, het leek haar ook slim om hier nog ff naar de Mac te gaan omdat ze bang is in Thailand alleen maar nasiburgers te kunnen eten! Eenmaal op Schiphol verliep het inchecken en alles gelukkig soepel, maar helaas konden we niet regelen dat we het 2de deel van de vlucht bij elkaar zitten, dus we gaan proberen dit straks in het vliegtuig nog te regelen! Het eerste deel van de vlucht is in iedergeval goed verlopen en jaja Marte heeft haar eerste vlucht ook overleefd! Nu vanuit Wenen op naar Thailand!! We hopen daar snel weer een update te kunnen plaatsen!

Groetjes van ons allemaal en veel plezier met het volgen van ons blog!:D

P.s. Het is in Thailand 5uur later dan in Nederland!

• 30 Juni 2012 - 18:10

JoWeSeWorkel:

Ladies we gaan jullie zeker volgen. Heel veel plezier en geniet, maak mooie foto's en verslagen dan kunnen wij hier ook mee genieten.
    Groetjes vanuit B'broek

• 30 Juni 2012 - 21:22

José:

Super GirlZ! Eerste stukje van de vliegreis goed doorstaan, dames? Was zeker een hele ervaring! 6 gillende gierende meiden of viel 't mee?
    Vind geweldig om jullie zo te kunnen volgen. Zie alweer uit naar het volgende bericht! Goed reis verder!
    Misschien tref je André K. nog ergens in het luchtruim!
    Marte en Manon,
    kzaljlliknfflstrstnzggn xxx

• 01 Juli 2012 - 13:10

Rob Groeneveld:

Hallo Sabine, ik wens je een hele fijne vakantie en geniet er met volle teugen van, heb je wel verdiend.
    Wens je vriendinnen en Marcel ook heel veel plezier. We gaan je volgen.

Groeten
    Rob en Miranda

• 01 Juli 2012 - 15:18

De Lesscher:

Leuk om dit verslag te lezen en jullie zo te volgen. We wachten vol spanning het volgende bericht af! We hopen dat jullie bijgekomen zijn van het tijdsverschil en bijgeslapen!
    Groeten en een dikke kus uit Wierden

• 01 Juli 2012 - 15:27

Dames En Marcel,:

Hopelijk zijn jullie een beetje bijgekomen van de reis. Wij wensen jullie heeeeeel veeeel plezier en geniet er van.
    Groetjes uit Borne
    Hennie en Lean
    Hey dames hoe gaat het daar. Ik hoop dat het gezellig is. Maak er in ieder geval iets leuks van en geniet van de mooie omgeving
    Liefs,
    Lisette en Isabel