Thailand here we are!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Thailand Groep - WaarBenJij.nu Thailand here we are!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Thailand Groep - WaarBenJij.nu

Thailand here we are!!!

Door: Thailand Groep

Blijf op de hoogte en volg Thailand Groep

01 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Zo daar zijn we dan eindelijk in Thailand! Het 2de deel van de vlucht verliep super, we hebben nog een beetje met de plaatsten kunnen switchen zodat niemand echt alleen zat! Niks te klagen dus over deze reis, behalve dat Sabine aan het eind wat ziekjes werd en zich erg misselijk voelde! Na zo'n lange reis was het dan ook fijn eindelijk uit t vliegtuig te kunnen stappen! Gelukkig was alle bagage er zodat we met een gerust hart met 2 taxi's richting ons hotel in Bangkok konden rijden! Wat een chaos daar op de weg en dan rijden ze ook nog eens links! Na te zijn ingecheckt hebben we hier een aantal zaken geregeld en verder lekker rustig aan gedaan! Een deel van de groep is nog lekker wezen wandelen door bangkok terwijl de rest nog ff aan het bijkomen was van de reis! Wat ons opviel was dat lotte opeens zulke bigfoots had, helemaal dikke
voeten en enkels door het zitten in het vliegtuig! Maar geen zorgen dit gaat vanzelf weer weg! S'avonds zijn we weer lekker door de straten wezen wandelen om daar ergens wat te eten, het eten bestaat hier vooral uit rijst en kip dus dat zullen we nog veel moeten eten de komende weken, maar 1 voordeel je bent een keer ?10,- kwijt voor een complete maaltijd en drankje voor 7personen! Als afsluiter van de 1e dag en als begin van een geweldige vakantie hebben we nog gezellig met elkaar geproost en gelachen! Na zo'n lange reis is het voor ons nu ook tijd om te gaan slapen! Marcel haalt nu Roselynn op van het vliegveld, dus morgen kunnen wij haar ook eindelijk ontmoeten en kan zij zich aan sluiten bij het gezelligste reisgezelschap dat er is! Alle voetbal fans heel veel plezier met het kijken van de finale en wij zullen snel wat van ons laten horen!

Groetjes vanuit Bangkok!!!

• 01 Juli 2012 - 16:55

Lean:

Gelukkig hebben ze Breezer in Thailand!!

• 01 Juli 2012 - 18:12

Gerald En Marianne K:

Hoi dames en Marcel,
    fijn te lezen dat de toch wel lange reis goed verlopen is.
    Dit reisverslag is een mooie manier om ons op de hoogte te houden en wordt door allen thuis gretig gelezen.
    Benieuwd naar de volgende.
    Pas goed op elkaar en een fantastische tijd verder.
    Tot de volgende reactie
    XXX aan allen

• 01 Juli 2012 - 20:04

Eddy En Riny:

Ha dames en Marcel, en welkom voor Roselyn. Op dit moment zullen jullie wel lekker slapen zodat jullie hopelijk morgen weer lekker fit zijn. Wij zijn ontzettend benieuwd naar de verslagen en mooie foto's. Super om jullie avonturen zo te kunnen volgen.Wij kijken nog even naar de spannende voetbalfinale. ennuh voor Marte lieve groetjes van de hele familie Holtkamp ( wij hadden vandaag familiedag en hebben een solextocht gehad :). xxx voor allen

• 01 Juli 2012 - 21:48

Oma En Opa Van Sabin:

genieten van de vakantie en heeeeel mooi weer. Allemaal de hartelijke groeten van de Oma en Opa van sabine

• 02 Juli 2012 - 09:27

Jos:

Lotte heeft toch geen last van vliegtuigtrombose????. leuk om jullie verslagen te lezen en te zien dat jullie je goed vermaken, have fun girls .

• 02 Juli 2012 - 16:34

Angela Maathuis:

Hey Manon en rest van de dames wat leuk zeg een maand lekker in Thailand vertoeven!! Om jaloers op te worden!!! Lange reis achter de rug maar nu kan het genieten beginnen!! Ik houd je verhalen bij want het is leuk he om reisverhalen te lezen op waarbenjij.nu!!!!! Ik wens jullie giga veel plezier maar dat zal wel lukken met 6 ? meiden!!! GENIET ERVAN!!!!! Groeten uut twente van Angela xxx