Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Thailand Groep - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Thailand Groep - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Thailand Groep

Blijf op de hoogte en volg Thailand Groep

03 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Sawasdee!
Omdat iedereen last had van een jetlag (Manon van de drank) mochten we vandaag uitslapen tot tien uur. We gingen weer Bangkok in op zoek naar een niet-spicy ontbijt. Uiteindelijk toch nog een echt Thais eettentje gevonden waar iedereen lekker kon smikkelen :)  we gingen met een grote toeristenboot een rondvaart maken. Jammer was dat we een gids op de boot hadden waarbij we niet konden onderscheiden of ze thais of engels praatte. Na de boottocht gingen we met een skytrain naar het winkelcentrum van Bangkok. Lottie en Manon hebben een kokosnoot geproefd, wat toch wel een beetje tegenviel. Lotte heeft trouwens nog steeds dikke voeten, vandaar dat ze de bijnaam Big Foot gekregen heeft :) de hele middag hebben we door het centrum van bangkok gewandeld en vele winkeltjes en kraampjes bekeken. Big Foot moest met veel pijn in haar hart een zeer zeldzame Top Shop winkel laten schieten; een hele leuke winkel, aldus Lot. Een paar watjes zijn zelfs nog naar de Mac geweest :( Na deze vermoeiende middag zijn we even teruggegaan naar het hotel om bij te komen. Een paar gingen nog even weer langs de kraampjes, terwijl de rest even een siësta hield. Voor ons avondeten gingen we weer op zoek naar een authentiek klein Thais restaurantje. Nadat iedereen de buik weer vol had (behalve mevrouw Koenders, zij moest nog weer extra gefrituurde garnalen hebben) gingen we alweeeer langs de kledingkraampjes. Met acht nieuwe shirtjes, voor 18 euro!!, gingen we zeer tevreden terug naar het hotel om daar nog even een paar Breezers te drinken. Hier is het nu twee uur snachts en wij gaan slapen, Manon heeft haar mega bende nu alweer weer netjes :) :) :) goeeeed hè? De andere noobs liggen allang op een oor en Marte is kapot van het schrijven van deze blog (daar heeft ze ongeveer de heeeele dag over gedaan!!) en  ligt alweer te slapen. Lieve groetjes uit Bangkok van ons! En een dikke kus voor Paula scholing die morgen vertrekt naaaaaaar Griekenland! xxxxx

• 02 Juli 2012 - 20:17

Eddy, Riny En Fab,:

Vast allemaal erg moe na al die kledingkraampjes, dus lekker slapen.
    Veel plezier alvast voor morgen.
    Dikke kus van ons, doei

• 02 Juli 2012 - 20:28

Ria.engbers@hotmail.:

hallo manon en vrindinnen en vader ik lees al dat jullie het erg leuk hebben, en zo,n mooi goedkoop shirtje mag je mij ook wel mee nemen beetje grote maat he ben erg gegroeit ha ha nog heel veel plezier allen en geniet ervan . groetjes aan iedereen vanuit tubbergen doei doei

• 02 Juli 2012 - 20:39

José En Vincent:

Hallo Ladies! wat zullen jullie nog shoppen zeg (Is 't voor Marcel nog vol te houden: suc6 : houd moed Marcel!) Manon je kan altijd nog 2e reistas per schip vervoeren of alles aan!?
    Carmen is goed over in Engeland en je moest allemaal de groeten hebben. Vincent, de harde werker, komt net thuis uit de ploegendienst en geeft jullie natuurlijk een flinke Knuffel! xxx