laatste dagje voor nu in Bangkok - Reisverslag uit Pom Prap Sattru Phai, Thailand van Thailand Groep - WaarBenJij.nu laatste dagje voor nu in Bangkok - Reisverslag uit Pom Prap Sattru Phai, Thailand van Thailand Groep - WaarBenJij.nu

laatste dagje voor nu in Bangkok

Door: Thailand Groep

Blijf op de hoogte en volg Thailand Groep

03 Juli 2012 | Thailand, Pom Prap Sattru Phai

Sawasdee!
Was weer een druk dagje, voorlopig ons laatste dagje in Bangkok! Na een ontbijtje bij ons vaste stekje zijn we met tuktuks richting een tempel gegaan. Manon die weer eens moest gillen door een bochtje bezorgde hen een wheelie extra en dus een zonnebril minder voor Manon die deze tijdens de wheelie door de tuktuk verloor. Na een toch nog veilige aankomst met de tuktuks gingen we de tempel in. Hier lopen ook veel van die monniken met oranje gewaden aan. Wij, als meisjes, mogen deze niet aanraken en ook niet iets geven. In de tempel zelf met een megagroot boeddhabeeld mocht je geen schoenen aan en moesten schouders en knieën bedekt zijn. De tempel stond als het ware op een binnenhofje waar nog meer gebouwen waren,onder andere de beste massageschool van Thailand. Die kans krijg je maar een keer dusssss wij gingen voor een lekkere Thaise massage! Met ieder een eigen masseur en allen even goed lagen we lekker te relaxen, vingertje die knakt hier en alle tenen van Lotte die hij tegelijk knakte daar, zelfs de masseur lachte met ons mee haha! Ontspannen waren we in ieder geval wel! Met de boot door naar Chinatown, waar het vooral stonk naar vis, maar er wel leuke winkeltje waren met heeeeeeel veel blingbling en kleurtjes. Manon heeft weer een zonnebril met ritsjes, dat wel! Bij een chinese tempel voor boeddha gingen marte en sabine op avontuur in de wc, oftewel een gat in de grond, oefening baart kunst! Marte vond dat hurken wel zwaar haha! Ook lotte probeerde te hurken om lenige roselynn na te doen.. Resultaat : krak uit 't nieuwe broekje gescheurd! Gelukkig heeft manon een naaisetje! Op terugweg naar hotel, weer met tuktuk, ging beeeeetje fout. Een van de 2 chauffeurs nam een paar meiden mee op avontuur door zo weg te rijden zonder bestemming te weten, maar geen zorgen, we zijn veilig thuis gekomen door een belletje met Marcel! Na hapje en drankje eerst lekker uitrusten en genieten van een regenbuitje, lekker fris! 's avonds opnieuw bij het Thaise tentje gegeten en de eerste keer met stokjes gegeten, wat een succes was haha! Voor de laatste keer over khaosan road gelopen en nog wat aankopen gedaan. Daphne stal bijna een bril, maar als brave Nederlander is ze teruggegaan om te betalen. Nu zitten we bij het hotel met een drankje en gaan zo douchen en slapen. De niet-verbrandde mensen moeten de verbrandde mensen, marte manon en lisan, insmeren met aftersun. Morgenvroeg gaat onze taxi om 09:30 naar kanchanaburi.

Speciaal voor de moeders, de was is vandaag gedaan! 5 kilo voor 100 baht oftewel 2,5 euro! Slimme kinderen hebben jullie!

Nog berichtje voor lotte's papa, Geraldo maak whatsapp aan! beltegoed is op haha. Trouwens maak jullie geen zorgen om lotte's voeten, gaat elke dag beter en we zien hier meer mensen met nog dikkere voeten.

Ondanks dat Gerald misschien whatsapp aanmaakt, weten we niet of we de komende dagen wifi hebben.. We trekken morgen verder richting kanchanaburi!

Hele dikke bezwete knuffel aan iedereen thuis haha! Oké ook een kusje dan! Hopelijk tot snel!

• 03 Juli 2012 - 16:32

JoWeSe:

nou ladies, zo te lezen hebben jullie het er wel naar jullie zin.Veel plezier in Kanchanaburi en we blijven jullie volgen.
    groetjes

• 03 Juli 2012 - 16:51

De Lesschers:

Hey dames,

een leuk verhaal, zo te horen is het erg gezellig. Goede reis en tot het volgende verslag!
    Groeten en een heerlijkweer kus van ons

• 03 Juli 2012 - 16:51

De Lesschers:

en natuurlijk ook voor Marcel een goede reis en zie dat je dames in bedwang houdt!

• 03 Juli 2012 - 17:30

Anita:

Wat 'n leuke foto's en volgens mij genieten jullie volop. Een goeie reis morgen naar Kanchanaburi. Slaap lekker en een dikke knuffel voor jullie allemaal.
    xxxxAnita

• 03 Juli 2012 - 18:13

Jeroen Workel:

Super leuk hoor, wat een belevenis, geniet er nog lekker van, groeten uit Bornerbroek,

Karin en Jeroen
    Lisanne en Jurian

• 03 Juli 2012 - 20:18

Tessa :

Wat een super leuke verhalen en ik zie het al helemaal voor me, jullie in die tuktuks. Wat fijn die massages! Hebben jullie goed voor elkaar daar hihi! De foto's zijn echt heel leuk, kunnen we een beetje zien hoe het daar is. Heeeeeeeel veel plezier nog met zn allen! Denk heel vaak aan jullie, dikkeee vette kus uit het saaie almeloooo!

• 03 Juli 2012 - 21:59

Jos:

Een dochter in Thailand, de ander in London, met beiden vandaag leuk contact gehad via whats app, wat is de wereld toch klein. Nog veel plezier meiden, xxx

• 04 Juli 2012 - 06:03

Kreuwels:

Hallo dames,
    wat een prachtig reisverslag zijn jullie aan het schrijven. Niet alleen voor ons thuis mooi om te lezen, ook voor jullie later.
    Lotte, wat een verschil: van een klein (gescheurd) broekje naar een lange jurk.
    En wat een luxe van zo'n goede gids.
    Dames en Marcel nog heel veel plezier en goede doorreis.
    We houden contact, ook via whats app.

• 04 Juli 2012 - 21:24

Fam Huls:

Wat is het daar toch leuk gezellig ,heerlijke massage,goed eten,? groeten van ons