Gezellige eerste dag in Kanchanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Thailand Groep - WaarBenJij.nu Gezellige eerste dag in Kanchanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Thailand Groep - WaarBenJij.nu

Gezellige eerste dag in Kanchanaburi

Door: Thailand Groep

Blijf op de hoogte en volg Thailand Groep

05 Juli 2012 | Thailand, Kanchanaburi

Sawasdee!!

Vandaag ging de wekker wat vroeger dan anders, om 8 uur moesten we namelijk de tassen hebben ingepakt en klaar zijn voor t ontbijt. We zijn voor de laatste x bij ons vaste ontbijt tentje wezen eten! Tot manons grote verbazing kreeg ze daar haar zonnebril, die ze gisteren verloren is in de tuktuk, terug van een medewerker daar!! Zo zie je maar weer hoe bekend Manon al is in Bangkok!! Om half 10 was het dan toch echt tijd Bangkok voorlopig te verlaten! We zaten we z'n allen gezellig in een heel luxe taxibusje die ons naar Kanchanaburi bracht! De rit verliep super en het was weer heel gezellig met oa de zangtalenten van Lotte en Marte! Aan het begin van de middag kwamen we aan bij ons nieuwe verblijf, Sam's house! We hebben per 2 een leuk bungalowtje met een eigen douche, wc en airco! Helaas begon het super hard te regenen toen we in de kamers waren, en natuurlijk was er de nodige lekkage! Lotte en ik(Daphne) zijn de hele tijd druk geweest het gescheurde broekje van Lotte te naaien, en het resultaat mag er wezen echt vakmanschap! Nadat de regen een beetje minder was zijn we met de taxi richting de brug over 'The River Kwai' gereden. Hier waren wij een toeristische attractie, mensen wouden namelijk graag met ons op de foto! Nadat het hier ook helemaal is gestopt met regenen, was het tijd om dan ook echt over de brug te lopen, dat was wel ff leuk om te doen! Na dit avontuur wouden we de begraafplaats bezoeken, helaas was deze net gesloten dus misschien gaan we hier nog een andere x weer naar toe! Eenmaal terug lekker even bijgekomen op de kamer, helaas kregen wij na aankomst bij de bungalow van Lisan en Sabine droevig nieuws! Lisan heeft een hagedis vermoord!!:O Sabine heeft het arme beestje proberen te redden maar het was al te laat de staart was er afgetrapt! Gelukkig hebben we al een nieuw huisdier gevonden, de lieve bunny van het hotel! Nadat we heerlijk gegeten hebben bij een gezellig tentje, heeft Manon de overgebleven sla, tomaat en wortel mee genomen voor het konijn!(geloof alleen dat het eten niet is aangekomen) Dit x waren we eerder klaar met eten, daarom leek het ons leuk nog een drankje te doen met z'n allen bij een gezellig barretje met goeie muziek! The buckets met drinken stonden al snel op tafel en Sabine,Lotte, Lisan en Daphne durfden wel een potje te poolen, even later zelfs in een team met Franse boys! De avond werd steeds gezelliger en uiteindelijk was de hele kroeg aan het swingen op de muziek van de live band! Al met al dus een zeer geslaagd dagje! Nu toch maar tijd om te slapen!

Groetjes vanuit het gezellige Kanchanaburi en tot snel allemaal!

Ps. Super leuk om alle reacties van iedereen te lezen!

• 04 Juli 2012 - 18:53

Lisanne:

Wel oppassen dat het konijn niet opgegeten word door een roofvogel je daphne ^^ mis je wel hier hoor.

Xxx

• 04 Juli 2012 - 18:54

Carmen Weghorst:

Haha mensen, jullie maken mij ook weer dingen mee! Super leuk om elke keer die verhaaltjes te lezen!
    Ik ben blij dat jullie het naar jullie zin hebben!
    Liefsxx

• 04 Juli 2012 - 19:09

Marcel Lesscher:

Pffff..... Wat een emoties ! Je maakt wat mee tijdens zo'n tripje. Geniet er lekker van.

• 04 Juli 2012 - 20:04

Anneke:

He Daphne & friends, vandaag voor het eerst je reisverslag gelezen. Wat ontzettend leuk. Ben van plan het iedere dag bij te gaan houden. Geweldig om te lezen dat jullie reis al zo fantastisch is begonnen. Zou zeggen drink er nog 1 op ons en slaap lekker. Dikke kus

• 04 Juli 2012 - 20:59

José :

Hallo Marcel en alle dames! Zo te lezen gaat t bijzonder goed en is er veel fun! Genieten met elkaar duZzz! In Wierden is alles oké : buiten nog lekker warmpjes om 23.00! In zenderen is alles onrustig ....en oma heeft geen lot, manon! Dus je hoeft niet te verlengen hahah xxx
    Veel plezier, groet aan allen!
    I

• 04 Juli 2012 - 21:01

Kreuwels:

Hoi dames en Marcel,
    Jullie kunnen allemaal? communicatie studeren. De verhaaltjes zijn ernaar.
    Erg leuk!! Ook gave foto's trouwens.
    Mooi om te lezen dat, terwijl jullie pas weg zijn, het lijkt alsof jullie je daar al helemaal thuisvoelen en dat jullie je de plaatselijke gebruiken -uitgaan en poolen- al zo snel meester hebben gemaakt. Kan natuurlijk niet anders met zo'n supergezelschap.
    Groeten aan allen, veel plezier verder en we zijn benieuwd naar het volgende verslag.
    Groeten uit Wierden

• 04 Juli 2012 - 21:46

Eddy, Riny En Fab,:

hallo allemaal, wat een luxedieren zijn jullie:) massage, luxe taxi, eigen bungalow met airco etc en als klapper een HAMBURGER MET PATAT. Volgens mij hoog tijd om ook eens keer een beetje af te zien. We smullen natuurlijk van jullie leuke en vooral grappige reisverhalen, maar een beetje horror van vieze wc's en gebakken sprinkhanen gaan er bij ons ook prima in. We wachten in spanning af. fijne dag morgen, xxx

• 05 Juli 2012 - 06:11

De Workeltjes:

He Dames en Marcel, wat is het fijn om te weten dat jullie het daar zo geweldig hebben . Maar Lotte wat is dat toch met die broeken bij jou? Eerst bij ons en nu daar. Heel veel plezier vandaag en Wij zitten nu al weer vol spanning te wachten op jullie volgende reis verslag. Groetjes allemaal XXX