2e dag in kanchanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Thailand Groep - WaarBenJij.nu 2e dag in kanchanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Thailand Groep - WaarBenJij.nu

2e dag in kanchanaburi

Door: Thailand Groep

Blijf op de hoogte en volg Thailand Groep

05 Juli 2012 | Thailand, Kanchanaburi

Sawasdee!

Vandaag hadden sommigen een beetje last bij het opstarten door de gezellige avond gisteren in de bar. Maar in de trein hadden we genoeg tijd om hiervan bij te komen. De rit naar de waterval duurde namelijk iets meer dan 2 uur. De trein reed niet zo soepel als die in Nederland en maakte soms wat gekke geluiden. Het uitzicht was mooi en soms wel een beetje eng als we op grote hoogtes reden. Maar het was het allemaal waard. Toen we aangekomen waren bij het laatste station en wij eruit moesten was iedereen wel toe aan een verfrissende duik in het water van de waterval. Iedereen lag dan ook snel in het water en klom vervolgens op de stenen om in de waterval te kunnen zitten. Hier hebben we ons goed kunnen vermaken. Door vandaag hebben we ook maar bedacht dat iedereen die met ons of van ons een foto wil maken, 10 baht moet betalen. Dit komt namelijk nog wel eens voor haha! Nadat we uitgebreid in het water hadden gelegen, waren we net op tijd bij het eettentje want het begon heel hard te regen. Hier hebben we heerlijke kleefrijst met een Thaise salade en kip en beef gegeten. Dit was een typisch gerecht wat je met je handen moest eten en dat was voor ons geen probleem haha. Daarna hebben we na een beetje zeuren en onderhandelen toch de taxi die er stond kunnen regelen, en hoefden we niet te wachten op de bus. De taxi's hier zijn iets anders dan die we normaal gewend zijn. Hier zit je namelijk op 2 bankjes tegenover elkaar in de laadbak. In de meeste gevallen heb je wel een dak boven je hoofd. Met een uur waren we weer terug bij het hotel en konden we even uitrusten en ons klaarmaken voor het avondeten. Vandaag heeft iedereen typisch westers eten ( schnitzel, kip met champignonsaus en wel 6 patatjes, maximaal!) gehad behalve Manon. Daarna hebben we nog even gezellig bij het hotel gezeten en ons vermaakt met 2 schattige hondjes. Nu is het tijd om te gaan slapen want morgen gaan we weer een hele dag naar een nog grotere waterval!! :) Naast onze normale huisdieren die we tegenkomen, spinnetje, hagedissen, konijn, katten (waar vooral Manon dol op is), honden en koeien, hebben we vandaag ook een luipaard gezien!! Rustig ouders, hij zat aan een ketting en was tam. Kijkend naar 3 hagedissen, dit keer grote, verheugen wij ons op lekker te gaan slapen haha! Hopend deze vannacht niet in bed tegen te komen, anders is het niet alleen Lisan die ze achterna gaat. Van Lisan moet ik (sabine) zeggen dat die hagedis niet dood was maar dat ze alleen zijn staart eraf heeft getrapt.....
Zojuist krijgen een berichtje dat Lotte kauwgom in haar bed tegenkwam en deze er maar heeft uitgeknipt. Waarschijnlijk zit er nu een gat in haar bed haha

Kusjes en welterusten van ons

• 05 Juli 2012 - 16:19

Fabien Holtkamp:

Leuke fotos hoor! Alleen nog wel een beetje witjes :(

• 05 Juli 2012 - 17:33

Ineke Jager:

Heej Lisan en groep,
    Ik heb vanmiddag even les gehad van Ilse en kan nu ook de verslagen lezen.
    PHHHOOOEEE wat een belevenissen. Hoop dat jullie heel erg genieten.

Groeten Ien

• 05 Juli 2012 - 18:34

Jos:

Zozo, de dames krijgen sterallures, geld vragen voor fotos, met de handen eten, wordt nog lastig als ze weer in europa zijn, krijgen ze vast ontwenningsverschijnselen. Have Fun, Divas.

• 05 Juli 2012 - 18:39

Kreuwels:

Hoi meiden en Marcel,
    zojuist een berichtje op vakantie-punt-nl gelezen dat Thailand een nieuwe attractie rijker is:
    Watervalnimfen. Het schijnt dat het ook nog een groepje is.
    Misschien kom je ze tegen.
    Opnieuw een leuk reisverslag met gave foto's. Ga vooral zo door, is het voor ons ook een klein beetje vakantie.
    Dikke kus aan allen,
    groeten uit Wierden

• 05 Juli 2012 - 20:15

De Lesschers:

Hallo white chicks,
    Leuk verslag weer, alle aangeleerde maniertjes worden thuis weer afgeleerd. Veel plezier morgen in de waterval.

• 05 Juli 2012 - 20:29

Angela:

Leuke foto's dames!!!! Manon wat jammer nu dat oma geen lot heeft!!!! Maar ach geld maakt niet gelukkig!! Lekker met z'n 6en genieten wel!!!! Veel plezier samen!!!
    Groeten uut Twente xxx

• 05 Juli 2012 - 20:46

Erna Ten Berge:

Hallo Lotte en vriendinnen,
    leuk om jullie te volgen heel veel plezier en geniet ervan. Lotte, de spinnen wennen vanzelf hoor.
    groetjes

• 06 Juli 2012 - 10:32

Vincent:

Super leuke foto's en reisverslagen ladies :D
    Carmen is net back uit the UK :)
    groetjes en knuffels enzo uit wierden city! (L)

• 06 Juli 2012 - 15:01

Alfons Alink:

Hee blonde surrogaat-spleetogen, Jullie hebben het grandioos zo te lezen allemaal ! Erg leuke schrijfstijl, had je de krant mee kunnen halen ( gemiste sponsorkans....? ) Well, ga zo door en geniet met volle teugen verder !!
    Gr. Alfons