Laatste nachtje in Kanchanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Thailand Groep - WaarBenJij.nu Laatste nachtje in Kanchanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Thailand Groep - WaarBenJij.nu

Laatste nachtje in Kanchanaburi

Door: Thailand Groep

Blijf op de hoogte en volg Thailand Groep

06 Juli 2012 | Thailand, Kanchanaburi

Sawasdee!

Vanochtend zijn we de dag vroeg begonnen. Om 8 uur zaten we al aan het ontbijt met onze lamme hoofdjes . Nadat we ons opgepept hadden met een gebakken eitje en een ijskoffie, gingen we op pad. Eerst weer een wasje laten draaien en daarna met de taxi richting Erawan national park. Hier waren 7 prachtige watervallen. Nummer 7 was het hoogst en we gingen hier als eerste naar toe. Het was niet zomaar een trappetje omhoog, maar we moesten door de wildernis! Onderweg zijn we nog een paar brutale apen tegen gekomen die, terwijl wij net onze spulletjes hadden gedumpt voor een foto, Roselyns sarong en brilhouder hadden afgepakt. De aapjes waren er snel klaar mee en lieten de sarong in de boom hangen. Na wat heen en weer geschud van Lisan, mij en Manon, wat overigens voor geen meter hielp, klom onze lenige Roselyn gewoon de boom in om hem op te halen. Ondanks dat ik nu een stevig broekje aan had, vond ik het geen goed idee om haar dit keer na te doen. Hierna ging de tocht naar de watervallen voort. Wij bikkels gingen meteen naar waterval nummer 7, zonder een tussenstop bij een van de andere watervallen te maken. Na 4 kilometer klimmen en klauteren door de Bush Bush, waren onze witte body's dan ook wel aan wat verkoeling toe. Een minder leuke verrassing waren de visjes in het water die aan onze voeten gingen knabbelen. Maar als je het van de zonnige kant bekijkt, hebben wij nu een gratis Dr. Fish behandeling gehad! Bij waterval nummer 4 was zelfs een lang glad deel op de stenen, wat als glijbaan gebruikt werd. Toen we met z'n allen als een treintje hier vanaf gleden, geneerden de mensen daar zich niet en maakten weer uitgebreid filmpjes en foto's van ons. We raken er al bijna aan gewend. Iedereen had slippertjes aan en na het zwemmen was het dan ook een hele opgave om, zonder uit te glijden, terug naar beneden te gaan. Ik mag dan de jongste zijn, maar zeker niet de onverstandigste! Want met mijn Allstars had ik het goed bekeken. Eenmaal beneden gingen we even lunchen en weer met de taxi terug naar onze bungalowtjes. Even lekker schoon douchen en daarna voor ?1,30 pp gegeten en gedronken. Nu chillen we met z'n allen in Marte en Manons bungalow en gaan we straks lekker slapen om morgen weer fris en fruitig verder te trekken. Dus lieve volgers, tot ons volgende blog! Heel veel liefs uit Kanchanaburi xxx

P.s. Voor alle mensen die zich heel veel zorgen maakten om mijn big feet (Jos), ze zijn weer helemaal normaal. Maar van deze bijnaam kom ik helaas nooit meer af..
P.p.s. Reacties over onze witte body's worden niet op prijs gesteld ;) wordt erg hard aan gewerkt.

• 06 Juli 2012 - 16:23

Marte:

Even voor de goede duidelijkheid: lot had alleen maar Allstars aan omdat dit watje blaren heeft.. Ik citeer even 'als ik geen blaren had, had ik die Allstars echt niet aan gedaan'. Dussss niet allemaal gaan denken dat lot nu opeens verstandig is.

• 06 Juli 2012 - 16:44

Kreuwels:

Het avontuur gaat maar door.
    Mooi stukje en prachtige foto's. Het ziet er allemaal even mooi uit.
    Jullie treffen het maar: na inspanning een verkoelende duik, massage en dr.fish. Zwaar afzien dus.
    Zien we daar waarempel een lichte teint opkomen?? wel blijven smeren dames.
    Tot het volgende verslag.
    Groeten aan allen. XXX

• 08 Juli 2012 - 11:24

Marthe:

Haaa ladies,
    Echt supergaaf om dit allemaal te lezen :)
    Stiekem ben ik wel een heeeeeeel heeeeel klein beetje jaloers!
    Hihi, nog veel plezier en geniet ervan!
    Dikke kus vanuit een regenachtig Nederland xxx

• 08 Juli 2012 - 11:37

Opa En Oma Koenders:

We hebben tel. van Marcel gehad en hij is zeer tevreden over de meiden. Alle vaders en moeders hoeven niet bang te zijn want ze staan onder strenge leiding en toezicht hoor. groeten en tot ziens

• 08 Juli 2012 - 12:23

De Workeltjes:

Beste opa en oma Koenders, wij hebben dan ook met een gerust hart onze Daphne aan hem toe vertrouwt. Dat idee hadden wij al bij het vertek. Wel ontzettend lief dat jullie ons even laten weten dat het met de meiden zo goed gaat.

Met vriendelijke groeten Jeroen, Karin, LIsanne en Jurian

• 08 Juli 2012 - 19:22

Jos:

goed om te lezen dat de reis spoedig verloopt, en aan de fotos te zien treffen jullie het redelijk met het weer, of maken jullie bewust geen fotos wanneer het regent !!! Nog veel plezier dames en marcel, toi toi.

• 08 Juli 2012 - 21:14

José:

He hallo groepie gezelligheid, het water kwam hier vandaag met bakken uit de lucht. Typische dag voor "bankzaken" heerlijk! Jullie verhalen blijven boeien, zo heerlijk om te lezen.
    Trouwens Marcel ken jij ene Gijs ?? (schijnt een grote mond te hebben en te werken bij de recherche in Utrecht? Mocht je hem kennen dan krijg je alvast de groeten en wenst-ie jou succes met de meiden!

• 09 Juli 2012 - 12:07

Carmen Weghorst:

Haha wat een verhalen weer! Super leuk om telkens jullie verslagen te lezen! Heel veel plezier verder nog! Liefsxxx

• 10 Juli 2012 - 09:45

Truus:

Sorry, persoonlijk bericht voor Sabine. Was helemaal vergeten jou een leuke vakantie te wensen...........nou dat was niet nodig zo te zien. Man, eh, vrouw, wat hebben jullie het daar mooi! Ik ben JALOERS!!!!
    Maar het is jullie allemaal gegund hoor. Heel veel groetjes vanuit Wierden.