laatste dagje Koh Tao?! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Thailand Groep - WaarBenJij.nu laatste dagje Koh Tao?! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Thailand Groep - WaarBenJij.nu

laatste dagje Koh Tao?!

Door: Thailand Groep

Blijf op de hoogte en volg Thailand Groep

13 Juli 2012 | Thailand, Koh Tao

Sawasdee!! Gisteren nacht kwamen de feestbeesten weer terug na een geslaagde kroegentocht! S'ochtends zaten ze nog steeds onder de watervastestift en de bedden waren daardoor ook mooi blauw! We besloten er dan ook een lekker rustig dagje van te maken, wat hebben lekker uitgeslapen en zijn smiddags ff naar en terrasje geweest en anderen zijn in het dorpje wezen kijken om daarna nog lekker even te zwemmen in de zee en vervolgens lekker neer te ploffen op het strand met een boek of een muziekje! Het bewolkte weer kwam ons dan ook wel goed uit, want hierdoor verbranden we wat minder snel! Eenmaal terug bij de bungalow kwamen we onze huiskat Scott (naam heeft bigfoot bedacht), weer tegen! We hebben toen een heerlijk bedje gemaakt voor de kat zodattie lekker kon slapen! Nadat wij weer allemaal fris en fruitig waren na een dagje strand was t tijd om te gaan eten! Helaas viel t eten niet helemaal goed bij iedereen! Vandaag was Sabine dan ook niet zo goed te pas waardoor we hebben besloten hier minimaal nog een dagje te blijven zodat ze ff kan bijkomen! Verder vermaken we ons hier prima met z'n allen en mogen we niet klagen met zo'n top bestemming als dit! Lotte en ik(Daphne) zijn vandaag nog lekker het dorpje in geweest en hebben nog genoten van een lekkere oil massage! Dat was wel fijn na een druk dagje doktertje spelen met z'n allen! Na deze vrijdag de 13de hopen we dan ook dat de patiëntjes zich morgen weer wat beter voelen, zodat we verder kunnen reizen richting Krabi! Alle voorbereidingen zijn in iedergeval getroffen en we hopen snel te kunnen mededelen dat iedereen helemaal fit in Krabi is aangekomen!

Voor ons nu bed tijd en tot snel allemaal! En voor alle vakantiegangers hele fijne vakantie en geniet ervan!

Liefs van ons allemaal!

• 13 Juli 2012 - 17:43

Eddy, Riny En Fab,:

Gattegat, ziek worden is wel heel vervelend, wij wensen Sabine en Manon dan ook veel beterschap. En hopen dat jullie morgen verder kunnen reizen want ik zag zojuist foto's van Krabi en die zijn op mijn beurt weer misselijkmakend, zo moooooi! Hagelwitte stranden, prachtige rotspartijen en nog veel meer adembenemend mooie plaatjes. Ja Krabi wacht op jullie :) In Twente is inmiddels de hersft ingetreden en dat moest traditiegetrouw ook wel want as. zondag gaat Fab met 5 vriendinnen een weekje k(r)amperen in Ommen. Op camp. Denneoord, the place to be :) en traditiegetrouw is er met het kamperen van deze dames regen, en regen en oh ja ook nog regen. Maar ze houden de moed erin en hebben er umeunig veel zin in. Vandaag zijn we met doorgezakte wielen van de supermarkt naar huis gereden. Naar Thailand reizen is een onderneming, maar vlak de uittocht naar Ommen niet uit. We hebben al voogesteld om te gaan skypen vanuit Ommen.
    Nogmaals beterschap en goede reis verder.

• 13 Juli 2012 - 17:48

Riny En Fab:

ps even gegoogled op de zeekomkommer. Blllarghhh. Dan stellen we toch een ander souvenirtje voor.

• 13 Juli 2012 - 20:55

Jos:

dus ook daaro kennen ze vrijdag de 13e, Sabine en Manon, snel beter worden he, en dan doorgaan met genieten, fijn weekend verder, toi toi.

• 14 Juli 2012 - 08:50

Kreuwels:

Hallo meiden en Marcel,
    wij hopen dat na een voor jullie goede nachtrust Sabine en Manon zijn opgeknapt en zich beter voelen.
    Nogmaals beterschap en hopen dat het hierbij blijft.
    Dat de kroegentocht geslaagd is, maken de foto's en het hemdje wel duidelijk. Leuke setjes.
    Goede reis naar Krabi en veel plezier.

• 15 Juli 2012 - 14:18

Marcel:

Voor iedereen die ongerust was; De dames hebben vanavond weer "normaal" gegeten op de avondmarkt aan de haven in Krabi. Tot nu toe, 1 uur, 15 minuten en 37 seconden later, heb ik nog geen berichten gehoord dat het er weer uitgekomen is. Morgen brommertocht en olifanten rijden en wassen.

• 15 Juli 2012 - 19:30

José En Alfons:

Vanuit een mooi edoch vochtig Keulen genieten we nog steeds van de verhalen! Hopelijk zijn de lades weef voldoende hersteld (Marcel bedankt voor je gerustellende bericht :) toppie) geniet
    Morgen van de brommcer tocht en de indrukwekkende olifantentocht! Dames, voldoende shampoo mee he en vooral veel lol !!

• 15 Juli 2012 - 20:01

Ria.engbers@hotmail.:

hallo manon en de andere dames en heer wat ik allemaal lees is het een hele beleving daar en super gezellig met z,n allen hopelijk weer goed te pas. en geniet er nog mooi even van, voor je het weet ben je weer op hollandse bodum. dus nog veel plezier groetjes ria doei doei

• 15 Juli 2012 - 20:40

Fam Huls:

He dames en Marcel wat is het allemaal gaaf daar ,wat een belevenis.Geniet van alles wat je daar ziet ,maak er nog mooie dagen van.

• 16 Juli 2012 - 09:07

José:

Wij willen graag fotooos, heel veeeel fotoooooos van de olifantenrit :-)!!!!